شناسهٔ خبر: 9384 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ريیس اتحاديه كاغذ و مقوا: افرادی كه بازار كاغذ را متشنج كنند دادگاهی می‌شوند

رييس اتحاديه كاغذ و مقوای تهران با تكذيب خبر دو برابر شدن تعرفه واردات كاغذ گفت: افرادي با پخش شايعات قصد برهم زدن آرامش بازار كاغذ را دارند چراكه اين آرامش به نفع آن‌ها نيست. در دفاع از صنف خود با کسی شوخی ندارم؛ از آن‌ها كه نظم بازار را برهم بزنند شكايت می‌کنم و متخلفان را به دادگاه خواهم کشید.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ در ساعات پاياني روز گذشته خبري مبني بر دو برابر شدن تعرفه واردات کاغذ چاپ و تحریر در فضاي رسانه‌اي و شبكه‌هاي اجتماعي دهان به دهان چرخيد و مسوولان صنف‌هاي مرتبط با كاغذ را نگران كرد.

منصور حاجي‌آخونديان در این‎باره اظهار داشت: متاسفانه طي روز‌هاي گذشته خبرهايي مبني بر دو برابر شدن تعرفه واردات كاغذ چاپ و تحرير در رسانه‌ها منتشر شد كه به‌عنوان رييس اتحاديه كاغذ و مقواي تهران، اين خبر را تكذيب مي‌كنم. افرادي كه نسبت به صحبت‌هاي من شك دارند مي‌توانند اين مساله را از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت پيگيري كنند و به كذب بودن اين مساله پي ببرند. 

رييس اتحاديه كاغذ و مقواي تهران با اشاره به پيگيري اين شايعه گفت: بازار كاغذ در ثبات به سر مي‌برد و اين ثبات، منفعت برخي افراد را به خطر انداخته است. هدف اين افراد اين است كه با پخش شايعات بازار آرام كاغذ را متشنج و آرامش اهالي مرتبط با كاغذ را برهم بزند تا با گران شدن كاغذ به سود برسند.

وي ادامه داد: من اين موضوع را پيگيري و از عوامل شايعه شكايت خواهم كرد و آن‌ها را به دادگاه خواهم ‌کشید چراكه اين افراد پيش از اين نيز با اعلام خبر افزايش قيمت كاغذ تحرير به ۱۲۰ هزار تومان قصد برهم زدن آرامش بازار را داشتند كه با تدبير مسوولان به هدف خود نرسيدند.

حاجي‌آخونديان در بخش پاياني صحبت‌هايش اظهار كرد: مردم بايد به اين مساله توجه داشته باشند كه افرادي با استفاده از امكاناتي نظير پايگاه‌هاي اينترنتي در فكر برهم زدن آرامش بازار كاغذ هستند، در حالی که خبرهايي داراي ارزش است كه از سوي مسوولان اتحاديه يا مسوولان دولتي مطرح شود.

نظر شما