شناسهٔ خبر: 9385 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«دهلیز» از هفته آینده به شبکه نمایش خانگی می‌آید

فیلم سینمایی «دهلیز» ساخته بهروز شعیبی از هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ میثم معراجی، دبیر اجرایی شرکت پخش «فیلمسازان» با بیان اینکه این فیلم از هفته آینده روانه شبکه نمایش خانگی می‌شود، گفت: «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی در جشنواره فیلم فجر سال گذشته کاندیدای دریافت سیمرغ در ۱۳ رشته بود و ۲ سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد از هفته آینده در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد گشت.

وی درباره داستان این کار سینمایی گفت: با آمدن درخواست طلاق، امیرعلی به همراه مادرش شیوا ( هانیه توسلی ) به سوی زندان می‌روند و وی متوجه می‌شود که پدرش ( رضا عطاران ) زنده و محبوس است. پدر امیرعلی معلمی است که مرتکب قتل شده است...

بازیگران «دهلیز»

معراجی تاکید کرد: رضا عطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، مسعود میر طاهری، محمدرضا شیرخانلو، نگار عابدی و افسانه چهره آزاد از جمله بازیگران این فیلم هستند. این کار توسط «هنر اول» پخش خواهد شد.
پس از «دهلیز» ، «بی تابی بیتا» و «فصل انار» در نوبت پخش خانگی شرکت پخش فیلمسازان هستند. فیلم «دهیلیز» توانست در اکران عمومی نیز مخاطبان وسیعی را جذب خود کند.

نظر شما