شناسهٔ خبر: 9423 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرجی‌دانا: اعمال نظر شخصی در عزل‌ و ‌نصب‌های وزارت علوم نقشی ندارد

نایب ‌رئیس فراکسیون رهروان ولایت گفت: وزیر علوم در جلسه فراکسیون رهروان ولایت عنوان کرد اعمال نظر شخصی در عزل ‌و ‌نصب‌ها در وزارت علوم دخالت ندارد و تصمیم در این باره بر عهده یک هیئت کارشناسی گذاشته شده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه دیروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: در جلسه دیروز فراکسیون رهروان ولایت وزیر علوم با حضور در جلسه فراکسیون به سؤالات اعضا پیرامون مسائل مختلف پاسخ داد.

وی افزود: در این جلسه اعضا سؤالاتی را در مورد توجه به مسائل قرآنی در دانشگاه‌ها، رعایت اعتدال در عزل و نصب مدیران دانشگاه‌ها و توزیع مناسب منابع مالی میان دانشگاه‌های مختلف مطرح کردند که وزیر علوم نیز پاسخ‌هایی را به این سؤالات ارائه کرد.

نایب‌ رئیس فراکسیون رهروان ولایت خاطرنشان کرد: وزیر علوم در خصوص عزل و نصب‌ها در وزارت علوم عنوان کرد که هیچ‌گونه اعمال‌نظر شخصی در خصوص این عزل و نصب‌ها انجام نشده و نمی‌شود بلکه بررسی این موضوع بر عهده هیئتی گذاشته شده و این هیئت بعد از بررسیهای کارشناسی این عزل و نصب‌ها را انجام می‌دهد.

نظر شما