شناسهٔ خبر: 9431 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

طبیب‌زاده: پنج نفر از معاونین وزیر علوم مورد تأیید وزارت اطلاعات نبودند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: پنج نفر از معاونین وزیر علوم مورد تأیید وزارت اطلاعات وقت نبودند و رفتار فرجی دانا بیشتر در حمایت از جریان اصلاح‌طلب و فتنه‌گران وابسته بوده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ زهره طبیب‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد وزیر علوم و کارت زرد مجلس به وی افزود: انتصاب‌های عجیب فرجی‌دانا و استفاده وی از افراد مسئله‌دار و وابستگان به جریان فتنه به عنوان معاون خود باعث شد که فرجی دانا امروز از نزدیک از طرف ۱۵۰ نماینده مجلس اخطار جدی بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استفاده وزیر علوم از میلی‌منفرد، سمنانیان و صدیقی که عملکردی مشخص و با حاشیه دارند نشان از اصرار وی بر بی‌توجهی به تعهداتی که داده است، دارد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس خیلی سعی کردند که با زبان تعامل و تفاهم با وزیر علوم صحبت کنند ولی بی‌توجهی وی باعث شد با زبان قانون با او بحث کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نباید دامن مسئولان را با فتنه آلوده کنیم و این کاری است که فرجی دانا بر انجام آن اصرار می‌ورزد.

وی خاطرنشان کرد: پنج نفر از معاونین وزیر علوم مورد تأیید وزارت اطلاعات وقت نبودند و رفتار فرجی دانا بیشتر در حمایت از جریان اصلاح‌طلب و فتنه‌گران است.

طبیب‌زاده در خاتمه با اشاره به هیئت سه نفره وزارت علوم ادامه داد: هیئت‌های سه نفره وزارت علوم امروز شدیداً مورد انتقاد نمایندگان قرار گرفتند زیرا وجود این هیئت بارها موجب بر هم زدن فضای دانشگاه و التهاب و تشنج در این محیط شده است و این هیئت ناعادلانه به صورت چکشی و افراطی به عزل و نصب مسئولان در دانشگاه پرداخته است.

نظر شما