شناسهٔ خبر: 9433 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ویژه برنامه های شهادت امام رضا (ع) در شبکه تهران

گروه معارف شبکه تهران همزمان با فرارسیدن شهادت امام رضا ( ع) ویژه های برنامه های متنوعی تهیه و پخش می کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ برنامه ترکیبی – زنده شاخه طوبی ویژه شهادت امام رضا( ع) چهارشنبه ۲۲  دی ماه روی آنتن می رود. در این برنامه حجت الاسلام رئیسی کارشناس مذهبی برنامه به بررسی ابعاد شخصیتی و سیره زندگانی امام  رضا ( ع) می پردازد. ارتباط زنده با شهر مشهد مقدس ، وله های مذهبی،مداحی و.... از آیتم هایی این برنامه است. این برنامه روز پنج شنبه نیز ساعت ۱۰:۲۰ صبح در روز شهادت امام رضا ( ع)  پخش می شود. این برنامه به تهیه کنندگی ایمان رضوان نیا و اجرای سید علیرضا قوامی روی آنتن می رود.   
برنامه تولیدی " پیرغلامان عشق" شبکه تهران با رویکرد معرفی و گفتگو با مداحان و پیر غلامان معروف شهر تهران نیز روز اربعین حسینی در چند نوبت پخش می شود. 
کلاکت‌های مداحی ویژه شهادت امام رضا(ع) با صدای مداحان اهل بیت همچون  محمود کریمی ، سید مهدی میرداماد ، سعید حدادیان ، یک کلاکت خطبه خوانی و ۳ کلاکت شعر خوانی در لابه لای برنامه های شبکه تهران در شب و روز شهادت امام رضا ( ع)  پخش می شود.  
برنامه زنده – ترکیبی  " نغمه عشاق " با اجرای سید مرتضی جوادی ۳۵ دقیقه بامداد پنج شنبه به تهیه کنندگی محسن رنگینی روی آنتن می رود. در این برنامه یک مداح و ذاکر اهل بیت ( ع) میهمان برنامه می شود و درخصوص آثار خود برای مخاطبان توضیحاتی ارائه می دهد. یکی از آیتم های این برنامه، پخش مداحی های منتخب مخاطبان است که از طریق شماره پیامک ۱۰۰۰۰۵۵۶ارسال می شود .بخش مسابقه و درخواست ارسال تصاویر هیات های مخاطبان و پخش آن در برنامه از دیگر قسمت های این برنامه شبانگاهی است.  
برنامه " سلاله نور " به پوشش تصویری مراسم عزاداری و سخنرانی حجت الاسلام هاشمی نژاد از رواق امام خمینی ( ره ) از حرم مطهر امام رضا ( ع)  می پردازد . این برنامه تولیدی روز شهادت امام رضا ( ع) پنج شنبه ساعت ۱۷:۳۵ دقیقه پخش می‌شود.  

برچسب‌ها:

نظر شما