شناسهٔ خبر: 9459 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هیأت معتمد وزیر علوم 2 بار به دانشگاه خوارزمی رفت

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی گفت: هیات اعزامی وزارت علوم به دانشگاه خوارزمی دوباره و بدون اطلاع به این دانشگاه آمده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمد اسماعیلی درباره هیات اعزامی وزارت علوم به دانشگاه خوارزمی گفت: هیات وزارت علوم ۲ بار و بدون اطلاع به دانشگاه خوارزمی اعزام شدند. در مرحله اول اعلام کردند که قصد دارند با اساتید و تشکل های دانشگاه دیدار داشته باشند که این دیدار نیز برگزار شد.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی افزود: در مرحله دوم این هیات فقط با گروهی از اساتید دانشگاه دیدار داشتند و بیشتر مایل بودند اعتراض ها به عملکرد ریاست دانشگاه را بشنوند.

وی افزود: با توجه به فضایی که مبنی بر تغییر ریاست دانشگاه به دلیل افت کیفیت علمی، پژوهشی، صنفی در دانشگاه بوجود آمده است، تشکل های دانشجویی موضع خود را دراین رابطه مشخص کرده اند.

اسماعیلی افزود: تشکل های دانشجویی دانشگاه به هیات اعزامی اعلام کرده اند اگر قرار است رئیس دانشگاه تغییر کند باید شخصی انتخاب شود که موضع خود را با فتنه ۸۸ مشخص کرده باشد.

وی افزود: طی چند سال گذشته دانشگاه خوارزمی در بعد علمی و پژوهشی افت کرده است و باید شخصی انتخاب شود که بر روی این مسایل متمرکز شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی تاکید کرد: رئیس جدید باید با تشکل های دانشجویی همکاری کرده و از تشکیل تشکل های غیرقانونی جلوگیری کند. ملاک های مورد نظر دانشجویان برای ریاست دانشگاه و درخواست های دانشجویان نوشته شده و به هیات اعزامی ارایه شد تا به وزیر علوم انتقال داده شود.

نظر شما