شناسهٔ خبر: 9490 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشکده خبر و وزارت خارجه تفاهم‎نامه امضا می‎کنند

معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه از امضای تفاهمنامه بین دانشکده خبر و این وزارتخانه خبر داد و گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود که رسانه ها و سیاست خارجی در کنار هم حرکت کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ سیدعباس عراقچی اظهارداشت: وزارت خارجه رسانه ها را بازویی قدرتمند در سیاست خارجی می داند.

وی با اعلام آمادگی وزارت امور خارجه برای همکاری با دانشکده خبر به منظور پرورش خبرنگاران توانمند در عرصه سیاست خارجی اعلام کرد: به زودی تفاهمنامه ای بین وزارت امور خارجه و دانشکده خبر امضا خواهد شد.

معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه گفت: بر اساس این تفاهمنامه دانشجویان رشته خبرنگاری استراتژیک دانشکده خبر می توانند از امکانات وزارت امور خارجه استفاده کنند.

ˈمحمود احمدی افزادیˈ رییس دانشکده خبر نیز ضمن استقبال از این طرح، اعلام کرد که بزودی متن این تفاهمنامه تنظیم می شود تا دانشجویان این دانشکده بتوانند از امکانات وزارت امور خارجه استفاده کنند.

دانشکده خبر از ابتدای تاسیس در سال 1376 با بهره گیری از استادان مجرب ایرانی سعی در تربیت خبرنگاران، روزنامه نگاران و کارشناسان حرفه ای در زمینه خبر و علوم ارتباطات داشته است.

نظر شما