شناسهٔ خبر: 9506 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«روز از نو» از نیمه دی ماه متحول می‌شود

سری جدید برنامه «روز از نو» به تهیه کنندگی اصغر شریف‌کاظمی و حسن بزرگی با ساختاری جدید از ۱۴ دی ماه روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ اصغر شریف‌کاظمی تهیه‌کننده «روز از نو» گفت: سری جدید برنامه «روز از نو» با ساختاری جدید از ۱۴ دی ماه روی آنتن شبکه دو می‌رود.

وی افزود: این برنامه با تغییرات کلی در ساختار و دکور روی آنتن می‌رود و تلاش خواهیم کرد طی آن خانواده‌ها را با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا کرده و اطلاعات عمومی مورد نیاز را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

به گفته وی براساس توافق‌های اولیه برنامه «روز از نو» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از تلویزیون پخش خواهد شد.

کاظمی افزود: این برنامه سه روز در هفته تحت عنوان «فرزند من» به موضوعات روانشناسی می‌پردازد، همچنین در قالب آیتم «احوال شما؟» اطلاعات پزشکی روز دنیا که بسیار مورد نیاز خانواده‌های ایرانی است در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی گفت: این برنامه سه روز در هفته در آیتمی با نام «صوت و دیجیتال» خانواده را با اطلاعات عمومی حوزه رایانه و بازی‌های رایانه‌ای جدید آشنا می‌کند. همچنین دو روز در هفته با تدارک آیتم ویژه‌ای مهمترین تکنولوژی‌های روز دنیا را به مخاطبان خود معرفی خواهیم کرد.

شریف کاظمی با اعلام اینکه یک روز در هفته بخشی از برنامه  «روز از نو» به اقتصاد خانواده‌ها اختصاص پیدا خواهد کرد، افزود: در این بخش علاوه بر ارائه راهکارهایی کاربردی برای مدیریت هزینه‌های خانواده، درباره کارآفرینی با مخاطبان خود گفتگو خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این برنامه در باکس صبحگاهی شبکه دو قرار گرفته، بخشی نشاط بخش و مفرحی برای بینندگان خود در نظر گرفته‌ایم، این آیتم یک روز در هفته با عنوان «صبح و موسیقی» روی آنتن می‌رود و طی آن از حضور خواننده‌های موفق کشور نیز استفاده می‌شود. 

این تهیه‌کننده گفت: طی این برنامه یک روز در هفته با مردم درباره شیوه‌های حفظ محیط زیست، گل کاری در خانه و موضوعات مرتبط گفتگو خواهیم کرد.

وی افزود: این برنامه هر روز با تدارک آیتمی جداگانه به پیگیری مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلفی شهری و اجتماعی می‌پردازد، این آیتم که «با مسوولان» نام گرفته تلاش می‌کند پای مسوولان شهری را برای پاسخگویی به مردم در تلویزیون باز کند.

«روز از نو» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست.

نظر شما