شناسهٔ خبر: 9676 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«یک برش زندگی» در شبکه دو بروی آنتن می‎رود

"یک برش زندگی" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سمانه فراهانی از اواخر دی ماه روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ فراهانی در توضیح این خبر گفت: این برنامه ترکیبی ادامه تجربه آیتم «یکی بود، یکی نبود» برنامه صبحگاهی «روز از نو» است و تهیه‌کنندگان اصلی آن در حقیقت خود مردم هستند. 
وی با بیان این که امروز  با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان مردم به تلفن همراه مجهز و دوربین‌های دیجیتال پدیده شهروند خبرنگاری به طرزچشمگیری قدرت یافته افزود: گروه اجتماعی شبکه زندگی روی شهروندان دیجیتال حساب ویژه ای بازکرده وسعی دارد از ظرفیت واقعی مردم، به عنوان مخاطبان اصلی تلویزیون استفاده کند.  
وی گفت: قصدداریم بامخاطبان خود ارتباط نزدیکتری برقرارکرده وازتوانایی آنها درتولید محتوای برنامه‌های شبکه کودک، نوجوان وخانواده بهره ببریم. در حقیقت موضوعات این برنامه راخود مردم انتخاب می‌کنند و خودشان ازسوگواری‌ها،آداب ورسوم ومناسک خاص روستا یا شهرشان برای ماعکس و فیلم ارسال خواهند کرد.  
فراهانی تصریح کرد: تجربه آیتم «یکی بود، یکی نبود» برنامه روز از نو و استقبال مخاطبان از این آیتم، ثابت کرد که  مردم مستحق بیش از یک آیتم کوتاه در تلویزیون هستند و باید برای آن ها برنامه ای مستقل تولید کرد، برنامه ای که خودشان درباره محتوا آن تصمیم خواهند گرفت.  
به گفته این تهیه‌کننده «یک برش زندگی» در ۶۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود. ​

نظر شما