شناسهٔ خبر: 9692 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

649 اثر در جشنواره جام جم رقابت می‌کنند

دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم از حضور 649 اثر در بخش مسابقه جشنواره جام جم خبر داد و گفت: جلسات داوری این آثار تقریبا به پایان رسیده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ مهدی فرجی دبیر جشنواره تلویزیونی جام جام در مراسم افتتاحیه این جشنواره که عصر دیروز شنبه ۱۴ دی ماه در ساختمان معاونت سیما با حضور علی دارابی معاون سیما و جمعی از مدیران سازمان و هنرمندان و برنامه سازان برگزار شد، گفت: این دوره از جشنواره تلویزیونی جام جم همچنان که قبلا وعده داده شده بود تفاوت هایی با دوره‌های پیشین دارد. امسال بخش بین الملل به جشنواره اضافه شد و برای این بخش ۳۰۰ اثر در بخش مستند و ۱۸ اثر در بخش سریال برای جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: جشنواره امسال در بخش‌های مختلفی گسترش پیدا کرده است. امسال جشنواره در بخش‌های مستند، تله فیلم، سریال تلویزیونی، پویانمایی و بین‌الملل توسعه پیدا کرد و در مجموع ۶۴۹ اثر به بخش مسابقه راه یافتند و داوری شدند. همچنین حدود ۶۵ عنوان جایزه قرار است به این آثار تعلق بگیرد.

دبیر جشنواره جام جم در پایان از اتمام جلسات داوری خبر داد و گفت: جلسات داوری آثار راه یافته به بخش مسابقه تقریبا به پایان رسیده و ما امسال شاهد اختتامیه منظم تری نسبت به جشنواره دوم خواهیم بود.

علی اصغر پورمحمدی، ابوالفضل جلیلی، محمدجعفر خسروی، رامبد جوان، سروش صحت، افسانه بایگان‌، فرهاد قائمیان‌، الهام حمیدی، مهدی صباغ زاده‌، پرویز شیخ‌طادی‌، محمد علی اینانلو،‌ محمد جعفر خسروی‌، تاج‌بخش فناییان‌، امیررضا دلاوری‌، ضیاء‌الدین دری‌، محمد صالح‌اعلا‌، انسیه شاه‌حسینی‌، امیر خرم‌شاهی‌، سروش صحت‌، اشکان خطیبی‌، رامبد جوان، محمدرضا شفیعی، ایرج محمدی، علی اکبر تحویلیان، نورالدین عافی، رضا برجی و ... از جمله برنامه‌سازان و هنرمندانی حاضر در مراسم افتتاحیه جشنواره جام جم هستند.

در این مراسم از پوستر جشنواره که آیدین درخواه آن را طراحی کرده بود و همچنین سایت جشنواره رونمایی شد. تمبر سومین جشنواره سوم جام جم هم با حضور هنرمندان رونمایی شد. معاون سیما در حاشیه‌ تمبر جشنواره تلویزیونی جام‌جم نوشت: "رسانه ملی؛ رسانه‌ پاک و اخلاق‌گرا".

نظر شما