شناسهٔ خبر: 9712 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی: هیأت تسویه سیاسی وزارت علوم موجب التهاب در دانشگاه‌ها شده است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌الملی امام خمینی(ره) گفت: این روزها خبر بازدید هیأت نظارت یا هیأت تسویه سیاسی وزارت علوم از دانشگاه‌ها با توجه به پیشینه عملکردی که دارد موجب التهاب در دانشگاه‌ها شده‌ است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ مجتبی تسنیمی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین ادامه داد: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری باید فرق میان دخالت و انتقاد را درک کند و توصیه‌هایی  که مجلس شورای اسلامی در مورد هیئت سه نفره وزارت علوم دارد را به نشانه دخالت نداند.

تسنیمی اظهار داشت: دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی همان نگرانی‌های دانشجویان و مردم است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین اضافه کرد: این روزها خبر بازدید هیئت سه نفره وزارت علوم از دانشگاه‌ها با توجه به پیشینیه عملکرد این هیئت موجب التهاب در دانشگاه‌ها شده‌ و فضای دانشگاه‌ها را متشنج کرده است.

تسنیمی در ادامه اظهار داشت: به نظر نمی‌رسد هیئت سه نفره وزارت علوم با خودش بار محتوایی را به تهران ببرد و بیشتر در پی تسویه حساب سیاسی است.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه‌ای که با شخصی که از وزارت علوم آمده بود، داشتیم از وی در خواست کردیم تا اگر به دنبال دانشگاه اسلامی هستند راه درستی را در پیش نگرفته‌اند.

نظر شما