شناسهٔ خبر: 9718 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«باغ سرهنگ» فلورا سام به شبکه تهران آمد

مجموعه تلویزیونی «باغ سرهنگ» به تهیه کنندگی مجید اوجی و کارگردانی فلورا سام از شنبه ۲۱ دی ماه ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مجموعه تلویزیونی «باغ سرهنگ» به تهیه کنندگی مجید اوجی و کارگردانی فلورا سام از شنبه ۲۱ دی ماه ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی هر شب ساعت ۲۳ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲: ۳۰ و ۱۹ خواهد بود.

این مجموعه تلویزیونی دارای ژانر طنز خانوادگی است و هنرمندانی همچون محمد مطیع، فرهاد آییش، مجید صالحی، نیما فلاح، مریم سعادت، آناهیتا همتی، سحر ولدبیگی، فاطمه هاشمی، افسر اسدی، فرهاد بشارتی و.... بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: پسری به نام هادی با دختری به نام سمیرا عقد می‌کند، این درحالی است که در شب خواستگاری از سمیرا مادر هادی موافق و پدر هادی با این ازدواج مخالف هستند.

برادر سمیرا به نام «سهراب» ماشین‌اش را در اختیار هادی قرار می‌هد تا با آن کسب درآمد کند. ده سال قبل هادی از شادی دختر عمویش خواستگاری کرده ولی شادی ضمن رد این درخواست برای تحصیل به خارج از کشور رفته است و حالا بعد از ده سال به خانه برگشته است این بازگشت و اصرار پدر بر تقاضای ده سال پیش، هادی را در شرایط جدیدی قرار داده است....

نظر شما