شناسهٔ خبر: 9720 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«آزاد راه» وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود

فیلم سینمایی «آزاد راه» به کارگردانی عباس رافعی و محصول مرکز سیمافیلم از اول بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ فیلم سینمایی «آزاد راه» به کارگردانی عباس رافعی و محصول مرکز سیمافیلم از اول بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

 این فیلم که از هشتم آبان ماه به مدت یک ماه در گروه سینمایی آفریقا به روی پرده رفت و با تصمیم پخش کننده ، با فاصله کوتاهی از زمان اکران وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

«آزادراه» داستان طلبه ای جوان به نام سلمان بروجردی را روایت می کند که با جوانان هم سن و سال خود ارتباطی دوستانه دارد و می کوشد با زبان خودشان به آنها نزدیک شود و باری از مشکلاتشان بردارد.

«آزاد راه» نگاهی متفاوت به دینداری در ایران دارد. در جامعه‌ای که ارزش‌ها مدام در حال تغییر و دگرگونی هستند، آدم‌هایی هستندکه در تقابل بین عشق و عقل مجبور به انتخاب نمی شوند. در حقیقت «آزاد راه» تلاشی است برای حفظ اخلاق و ایمان در جامعه پر تلاطم امروز.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده: علیرضا محمودی ایرانمهر، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح گریم: محمدرضا قومی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهرام صحیحی، مدیر تولید: مسعود دلیری، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی و عکاس: مجید صباغ بهروز، تهیه کننده: عباس رافعی. محصول سیمافیلم.

نظر شما