شناسهٔ خبر: 9734 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جلد دوم «برای تاریخ می‌گویم» در پله‌های آخر

نویسنده جلد اول کتاب «برای تاریخ می‌گویم»، خاطرات و مصاحبه‌های محسن رفیق‌دوست از انجام 20 مصاحبه برای نگارش مجلد دوم این کتاب خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ سعید علامیان، محقق و پژوهشگر حوزه انقلاب و دفاع مقدس از پیاده‌سازی همزمان مصاحبه‌ها‌ با محسن رفیق‌دوست برای جلد دوم کتاب خاطرات وی‌، با عنوان «برای تاریخ می‌گویم»، خبر داد و گفت: مراحل انجام مصاحبه ادامه داد.

نویسنده  کتاب «شهید حسن باقری» با اشاره به مصاحبه‌هایی که برای نگارش جلد دوم این اثر با رفیق‌دوست انجام می‌شود، اظهار کرد: هر هفته یک جلسه و به مدت دو ساعت مصاحبه صورت می‌گیرد که بیش از بیست جلسه از این مصاحبه‌ها انجام شده و احتمالاً به چهار یا پنج جلسه دیگر نیاز باشد.

علامیان همچنین به پیاده‌سازی این مصاحبه‌ها همزمان با انجام آنها اشاره کرد و گفت: به دلیل همزمانی مصاحبه‌ها و پیاده کردن آنها، انتظار می‌رود که آماده‌سازی کتاب با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه این اثر سال آینده منتشر می‌شود، ابراز امیدواری کرد این اثر تا نمایشگاه کتاب آماده و منتشر شود.

این نویسنده با تأکید بر این که در جلد دوم کتاب خاطرات محسن رفیق‌دوست نیز روش جلد اول دنبال می‌شود، اظهار کرد: جلد دوم هم به صورت سؤال و جواب تنظیم می‌شود. سؤال‌ها ممکن است به پانوشت‌های کتاب منتقل شود و برخی اطلاعات جنبی و تکمیلی در پا نوشت‌ها خواهد آمد.

نظر شما