شناسهٔ خبر: 9763 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برخورد گاز انبری هیأت ارزیابی وزارت علوم در تعارض با گفتمان اعتدال است

دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: برخورد گازانبری هیئت ارزیابی وزارت علوم نه تنها در تعارض با گفتمان اعتدال است بلکه خبر از یک جهت گیری خاصی سیاسی و کاملا رادیکال در فضای علمی کشور می‌دهد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ پویان غلامی سامان دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان اینکه میانگین تغییرات دولت یازدهم در مقایسه با مدت مشابه در دولت‌های گذشته،بیشتر است، افزود: البته با تغییر در مشی اجرایی دولت‌ها این طبیعی است که افراد نیز تغییر کنند اما این روند باید براساس یک تصمیم کارشناسی و به دور از حب و بغض‌های سیاسی انجام پذیرد وگرنه فضای علمی کشور جولانگاه سیاست ورزان خواهد شد.

وی ادامه داد: این انتظار بجایی است که از دولت بخواهیم شاخص‌های اعتدال در تغییر روسای دانشگاه‌ها را اعلام کند و به جامعه دانشگاهی کشور ارائه دهد.

دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی خاطرنشان کرد: برخورد گازانبری هیئت ارزیابی وزارت علوم نه تنها در تعارض با گفتمان اعتدال است بلکه خبر از یک جهت گیری خاصی سیاسی و کاملا رادیکال در فضای علمی کشور می‌دهد که منجر به ایجاد بدبینی نسبت به اعتدال خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعتدال واژه مقدسی است که تبیین شاخصه‌های آن به دولتمردان برای حرکت بیشتر به سمت پیشرفت کمک خواهد کرد.

نظر شما