شناسهٔ خبر: 9823 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تخصیص بلیت‌های تخیف‌دار نمایش «محاق» به سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها

بلیت‌های نمایش "محاق" نوشته زنده یاد رادی و کاری از رادمهر کشانی، نمایشی از شهر اصفهان، با تخفیف به سازمان ها و ارگان ها ارائه می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، مسئولان ادارات، سازمان ها و ارگان های مختلف از امروز -۱۵ دی ماه- می‌توانند با برقراری تماس با روابط عمومی این تماشاخانه، از تخفیف ۵۰ درصدی این اثر بهره‌مند شوند. 
بر اساس این خبر، مجموعه های علاقه مند برای رزرو بلیت های این اثر می توانند از امروز -۱۵ دی ماه- با شماره ۸۸۳۱۱۶۰۰ تماس حاصل نمایند. 
لازم به یادآوری است، محاق روایتی است از زندگی یک خانواده ای که هر یک از افراد آن با نگرش خاص خود به پیرامونشان روزگار می گذرانند و پدری که به جای توجه به همسر و دخترش به یک اسب دلبسته است ... 
در این اثر نمایشی رادمهر کشانی (در نقش مشتی)، الهام زنجانی (در نقش ملوک) و بهاره مهدوی (در نقش گل خانوم) بازی می‌کنند. 
گفتنی است، "دوسقا"، "ترس خاکستری"، "گنجینه طلا"، "صبح طلوع می‌کند"، "آرامش از نوعی دیگر"، "آواز قو"، "جشن سالگرد"، "سه خواهر"، "تراژدین اجباری"، "مادموازل ژولی"، "خرده جنایت های زن و شوهری"، "کنار شیر آتش نشانی"، "حرف های عاشقانه" و "آه از دست این ویکتور هوگو" از جمله آثاری هستند که رادمهر کشانی کارگردانی و بازی در آنها را برعهده داشته است. ​

نظر شما