شناسهٔ خبر: 9886 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«جریان‌شناسی حوزه حکمی تهران» امروز بررسی می‌شود

نشست «جریان‌شناسی حوزه حکمی تهران» به عنوان یکی از پیش‌نشست‌های همایش «حکیم طهران»، فردا در حوزه علمیه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ نشست «جریان‌شناسی حوزه حکمی تهران» به عنوان یکی از پیش‌نشست‌های همایش «حکیم طهران؛ آقا علی مدرس زنوزی»، امروز چهارشنبه، ۱۸ دی‌ماه در حوزه علمیه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، در این نشست که از ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ فردا و با حضور آیات و حجج اسلام سید حسن مصطفوی، احمد بهشتی، علی‌اکبر رشاد و غلامرضا فیاضی برگزار می‌شود، پیشینه و جریان‌شناسی حوزه حکمی تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این همایش با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مجمع عالی حکمت اسلامی، بنیاد حکمت اسلامی صدرا و حوزه علمیه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است همایش «حکیم طهران» که به همت مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار خواهد شد، به بحث و بررسی درباره زندگی و آثار علمی حکیم آقا علی مدرس زنوزی اختصاص دارد و مقرر شده است که تا زمان برگزاری این همایش پیش‌نشست‌هایی با همکاری مراکز علمی مختلف در همین راستا برگزار شود.

نشست «جریان‌شناسی حوزه حکمی تهران» نیز در همین چارچوب و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و حوزه علمیه امام رضا(ع)، در این حوزه واقع در چهارراه سرچشمه، خیابان مصطفی خمینی، مقابل بیمارستان دکتر ستیر برگزار می‌شود.

نظر شما