شناسهٔ خبر: 9940 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

احداث سایت جدید صنعتی شریف تا 10سال به طول می‎انجامد

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه دانشجویان مقطع کارشناسی در محل فعلی دانشگاه باقی خواهند ماند، افزود: احداث سایت جدید دانشگاه بین پنج تا 10 سال به طول می‎انجامد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ رضا روستا آزاد افزود: احداث سایت جدید دانشگاه صنعتی شریف در منطقه ۲۲ تهران، بین پنج تا ۱۰ سال به طول می انجامد و مدت اتمام آن بستگی زیادی به منابع مالی دارد.

وی میزان اعتبارات دولتی برای ساخت سایت جدید دانشگاه صنعتی شریف را نزدیک به صفر خواند و گفت: برای راه اندازی این سایت، سه منبع تامین مالی پیش بینی کرده ایم که یکی از آنها از محل کمک خیرین است، دومین منبع نیز مشارکت فارغ التحصیلان دانشگاه به شمار می آید و از مشارکت شرکت های بخش خصوصی همکار نیز بهره خواهیم گرفت.

به گفته وی سایت جدید این دانشگاه به منظور انتقال دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فعالیت های پژوهشی و فناوری ساخته می شود و دانشجویان مقطع کارشناسی در محل فعلی دانشگاه باقی خواهند ماند.

همکاری دانشگاه صنعتی شریف با انجمن سازندگان تجهیزات پزشکی

روستا آزاد از تلاش دانشگاه صنعتی شریف برای راه اندازی یک فرج فناوری تجهیزات پزشکی در محل این دانشگاه خبر داد و گفت: براساس تفاهم نامه ای که تا یک ماه آینده با انجمن سازندگان تجهیزات پزشکی ایران به امضا خواهیم رساند دانشگاه صنعتی شریف در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات و دستگاه های پزشکی، فعالیت های جدی را آغاز خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این تفاهم نامه درصدد هستیم نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی را در برج فناوری تخصصی پزشکی دایر کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف زمان آغاز به کار برج فناوری تجهیزات پزشکی در این دانشگاه را از ابتدای سال ۹۳ پیش بینی کرد.

نظر شما