شناسهٔ خبر: 10844 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار «تفسیر سوره یس» اثر آیت‌الله موسوی اردبیلی

کتاب «تفسیر سوره یس» که از سوی حضرت آیت ‌الله موسوی‌ اردبیلی به رشته تحریر درآمده است، به همت انتشارات «صراط الهدی» (مرکز تنظیم و نشر آثار ایشان) منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت ‌الله موسوی‌ اردبیلی؛ صادق چهرقانی، مسؤول اطلاع ‌رسانی سایت دفتر ایشان از انتشار کتاب «تفسیر سوره یس» خبر داد و اظهار کرد: این اثر که از سوی این مرجع تقلید به رشته تحریر درآمده است، به همت انتشارات «صراط الهدی» (مرکز تنظیم و نشر آثار معظم‌له) منتشر شد.

مسؤول اطلاع‌رسانی سایت دفتر حضرت آیت ‌الله موسوی‌ اردبیلی با بیان اینکه آئین رونمایی از کتاب «تفسیر سوره یس» طی ماه آینده برگزار می‌شود، در تبیین برخی از ویژگی‌های این اثر گفت: کتاب «تفسیر سوره یس» با زبان ساده و همه‌ فهم تحریر شده است و برای فهم آن نیازی به تحصیلات حوزه وجود ندارد و مخاطب آن عموم مردم هستند و اثر در حجمی مناسب نگاشته شده است.

 چهرقانی ادامه داد: این اثر در قطع جیبی و در ۱۷۰ صفحه منتشر شده که در چاپ اول با قیمت هشت هزار تومان و با شمارگان هزار و پانصد نسخه‌ای روانه بازار شده است. 

چهرقانی همچنین از رونمایی اثر دیگری از معظم‌له با عنوان «ره‌توشه بانوان» خبر داد و گفت: نگارش این اثر به پایان رسیده و به تازگی منتشر شده است و این اثر نیز به زودی در مراسمی رونمایی می‌شود.

نظر شما