شناسهٔ خبر: 10981 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست «مؤسسات امام صدر؛ تحقق اندیشه در ساحت عمل» برگزار می‌شود

هشتمین نشست از سلسله‌نشست‌های «اندیشه و عمل» مؤسسه امام موسی صدر با عنوان «مؤسسات امام صدر؛ تحقق اندیشه در ساحت عمل» با حضور نجاد شرف‌الدین از لبنان، برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ هشتمین نشست از سلسله‌نشست‌های «اندیشه و عمل» مؤسسه امام موسی صدر با عنوان «مؤسسات امام صدر؛ تحقق اندیشه در ساحت عمل» با حضور نجاد شرف‌الدین از لبنان، برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، نجاد شرف‌الدین، مدیرعامل مؤسسات امام موسی صدر در لبنان و خواهرزاده امام موسی صدر، در این نشست که هشتمین نشست از سلسله‌نشست‌های «اندیشه و عمل» مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر است، در تهران حضور خواهد یافت تا در پنجاهمین سالگرد تأسیس مؤسسات به تشریح فعالیت‌ها و چگونگی تحقق اندیشه‌های امام موسی صدر در ساحت عمل در این مؤسسات بپردازد.

این نشست روز یکشنبه، ششم بهمن ۱۳۹۲ از ساعت ۱۶ در مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر به نشانی تهران، میدان هفت تیر، بالا‌تر از مسجد الجواد، کوچه شریعتی، جنب مسجد الرضا، پلاک ۱۰، واحد ۲، برگزار خواهد شد. 

لازم به ذکر است که مؤسسات امام موسی صدر جمعیتی غیردولتی و غیرانتفاعی است که از اوایل دهه ۱۹۶۰میلادی خدمات اجتماعی و فرهنگی خود را به صورت رسمی با نام «جمعیت مؤسسات امام موسی صدر» تحت مدیریت خانم رباب صدر، خواهر امام موسی صدر، آغاز به کار کرد. 
یادآور می‌شود، سلسله نشست‌های اندیشه و عمل، به صورت ماهانه با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه در مؤسسه امام موسی صدر برگزار می‌شود و شرکت در آن‌ برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما