شناسهٔ خبر: 12130 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رضاداد، دبیر جشنواره‌های فیلم فجر دولت یازدهم شد

با اعلام رئیس سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد به عنوان دبیر جشنواره‌های فیلم فجر در دولت تدبیر و امید منصوب شد. مسئولیتی که رضاداد پذیرفتن آن را به موافقت خانواده خود مشروط کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مراسم اختتامیه سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در شامگاه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ در برج میلاد تهران با حضور جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاوندیان رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، حسام‌الدین آشنا مشاور ارشد رئیس‌جمهور، حسن فریدون، ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور، و جمع زیادی از مسئولان فرهنگی، هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

بعد از تشویق جانبازان شیمیایی حاضر در سالن توسط حاضرین، ایوبی رئیس سازمان سینمایی به روی سن آمد و گفت: ۵ سال است که در خدمت شما هستیم و پیام محبت و عشق را به شما ابلاغ کردیم، اما امروز بعد از این ۵ روز جای این دارد که این شعر را بخوانم: الایاایها ادر کاسا وناولها/ که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها.

ایوبی ادامه داد:‌ اعتدال کار سختی است و نیاز به گذشت و فروتنی و بردباری دارد. بسیار پروژه سنگینی است، اما امید هم یک پروژه نیست، یک فرآیند و پروسه است و همه باید دست به دست هم دهیم تا امید خلق شود. سینمای ما در همین جشنواره نشان داد که امیدوار است و با همه مصائب و مشکلات و مسائل در همین سال گذشته فیلم‌های پرافتخاری ساخته شده.قدر آنها را بدانیم و واژه های زیباتر برای آنها به کار ببریم.

ایوبی سخنان رخود را این گونه پایان داد: امسال دوباره صف کشیدن جلوی سینماها را بار دیگر به جشم دیدیم و حسترش باقی نماند، امیدواریم این اتفاقات خوب ادامه پیداکند. این فجر سخت را مدیون خیلی ها هستیم. هیئت داوران و هیئت انتخاب. اما سختی فراوان این کار به عهده چهره محبوب و دوست داشتنی مان، علیرضا رضاداد بود. من از طرف شما از ایشان تشکر می‌کنم.

ایوبی، رضاداد را با اهدای یک هدیه غافلگیر کرد و در ادامه او را به عنوان دبیر جشنواره‌های بعدی فجر اعلام کرد. رضاداد هم در پاسخ گفت:‌ من با خانواده عهد کرده‌ام که این آخرین دوره باشد، اگر ایشان موافق باشند این مسئولیت را می‌پذیرم.

نظر شما