شناسهٔ خبر: 12655 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره‌های علوم انسانی به منظور تغییر گفتمان آموزشی

مؤسسه اشراق در راستای تقویت و به‌کارگیری مراکز آموزشی و تبدیل الگوی نظری این واحدها به یک گفتمان آموزشی، قصد دارد با همکاری گروه‌ها و مؤسسات فرهنگی و آموزشی در سطح شهرستان‌ها و مناطق تهران، دوره‌های آموزش عمومی برگز

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ دوره‌هایی که اشراق تاکنون با تعامل نخبگان و با همکاری مؤسسات و گروه‌های دیگر برنامه‌ریزی و برگزار کرده، در حوزه‌های «تمدن اسلامی»، «غرب‌شناسی»، «انقلاب اسلامی» و «علم‌شناسی» بوده است.
بنا بر این گزارش، ترم جاریِ این دوره‌ها همزمان در ۱۱ محل در سراسر کشور (چهارمحل در تهران و هفت‌محل در شهرستان‌ها) برگزار می‌شود.
دوره‌های شهرستان‌ها عبارت است از دوره مؤسسه افق اراک با همکاری مؤسسه آموزشی عهد، دوره مؤسسه آموزشی منادیان حکمت در بابل، دوره مؤسسه آموزشی گذار در قم، دوره مؤسسه آموزشی راز در اصفهان، دوره مؤسسه آموزشی مدرسه تمدن اسلامی در کاشان و دوره‌های آموزشی در دو مؤسسه آغازی بر یک پایان و گفتمان در شیراز.
محل‌های برگزاری دوره‌های آموزشی در تهران نیز کانون طریق دانشگاه شاهد، مؤسسه آموزشی عهد با همکاری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و مؤسسه سیمافکر است.

نظر شما