شناسهٔ خبر: 16514 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افتخار حسین نقوی: الگوی جامعه اسلامی باید جمهوری اسلامی ایران باشد

سید افتخار حسین نقوی گفت: جامعه اسلامی باید با الگوگیری از حرکت ضد استکباری انقلاب اسلامی ایران در برابر قدرت‌های زورگوی عالم تسلیم نشود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ سید افتخار حسین نقوی، مدیر شبکه ماهواره‌ای «ساچ تی.وی» و عضو شورای ایدئولوژیک پاکستان در دومین نشست عصر دیروز اجلاس رادیو تلویزیون‌های اسلامی در خصوص وحدت جامعه اسلامی گفت: مسلمانان اگر به مقدسات یکدیگر احترام بگذارند و به آن‌ها توهین نکنند، وحدت و همدلی بیشتری را پیدا می‌کنند.

وی افزود: در دنیای امروز که اسلام از نقاط مختلف جهان دشمن دارد، مسلمانان نباید وحدت خود را از بین ببرند.

سیدافتخار نقوی با اشاره به اعتقاد شیعیان در خصوص امامت امام مهدی (عج) خاطرنشان کرد: اعتقاد به امام مهدی (عج) محدود به شیعیان نمی‌شود و اهل سنت هم به آن اعتقاد دارند و منتظرند که روزی موعودی ظهور کند و ریشه ظالمان و ستمگران جهان را بخشکاند و حکومت صالحان را تشکیل دهد.

وی انقلاب اسلامی ایران را نوید بخش ظهور امام مهدی (عج) دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک حکومت مقاوم و سرسخت در برابر هیچ قدرتی وادادگی نداشته و هیچ سلاح و ابزاری نتوانسته است آن رامتوقف کند، بنابراین جامعه اسلامی باید با الگوگیری از حرکت ضد استکباری انقلاب اسلامی ایران در برابر قدرت‌های زورگوی عالم تسلیم نشود.

نقوی با تاکید بر حفظ روحیه مقاومت در سوریه و فلسطین اظهار کرد: برای اینکه خدشه‌ای به مقاومت مردم سوریه و فلسطین وارد نشود، رسانه‌های دنیای اسلام باید حمایت همه جانبه خود را از آن‌ها تداوم بخشند.

افتخار نقوی در پایان تصریح کرد:‌‌ همان طور که خداوند وعده داده است حکومت آینده جهان در اختیار محرومان و مستضعفان خواهد بود و پیروزی از آن ما است و قدرت‌های زورگو نمی‌توانند به هدف خود که انشقاق جامعه اسلامی است، دست پیدا کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما