شناسهٔ خبر: 20465 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شماره پانزدهم فصلنامه علمی - پژوهشی حکمت اسراء منتشر شد

شماره پانزدهم فصلنامه علمی - پژوهشی حکمت و فلسفه پژوهشکده علوم وحیانی معارج وابسته به بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با عنوان "حکمت اسراء" منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، جدیدترین شماره این فصلنامه تخصصی در حوزه حکمت و فلسفه شامل مقالاتی با عناوین :"ذات گرايي در عرفان اسلامي" به قلم سيد يدالله يزدان پناه و محمد عيسي جعفري، "ساينتولوژي- ديانتيکس" به قلم محمد نصيري، بهروز فروتن و صابر جعفري، "بررسي ارزشيابي ملاصدرا از براهين وجود خدا" به قلم دکتر سيد محمد انتظام ، "نقش اراده در فاعليت الاهي از منظر حکمت اسلامي" به قلم حسين رمضاني، "مطالعه تطبيقي دو طريق عرفاني (طريق وجه خاص و روش شطار)" به قلم احسان فتاحي اردکاني، "بررسي و نقد نظريه خطاناپذيري مشاهدات عرفاني" به قلم رضا حسيني فر، "ارزيابي مولانا از اقسام ايمان در پاسخ به مساله رنج" به قلم قربان علمي و حسين صابري ورزنه و در نهایت "کتابشانسي: قطب الدين شيرازي و شرح حال خودنگاشت او تالیف مهدي محقق، می باشد. 

 

فصلنامه حکمت اسراء از مقالاتی که با نگاهی نو در حوزه علوم اسلامی بر پایه حکمت اسلامی و متعالیه ، تحقیق و تالیف شده اند، استقبال می کند . علاقمندان می توانند جهت اطلاع از شیوه نامه مقالات و ارسال مقالات خود با شماره تلفن ۳۷۷۸۲۰۰۱- ۰۲۵ تماس یا با آدرس الکترونیکی www.israhikmat@yahoo.com مکاتبه نمایند.

 

نظر شما