شناسهٔ خبر: 24339 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست «جامعه شناسی داعش» برگزار می شود

اولین جلسه از مجموعه نشست‌های بررسی جامعه‌شناختی جریان‌های سلفی تکفیری با عنوان «جامعه‌شناسی داعش» توسط پایگاه علوم اجتماعی اسلامی ایرانی و با همکاری اتحادیه بین‌المللی امت واحده برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ با گذشت بیش از یک دهه از ظهور و بروز جهانی جریان‌های سلفی تکفیری نگاه ایرانی به این جریان‌ها غالبا از سطح نگاه‌های سیاسی امنیتی فراتر نرفته و زمینه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی بین المللی ظهور این جریانات و تاثیرات آن ها مورد بررسی قرار نگرفته است. در همین راستا اولین جلسه از مجموعه نشست های بررسی جامعه شناختی جریان های سلفی تکفیری با عنوان «جامعه شناسی داعش» توسط پایگاه علوم اجتماعی اسلامی ایرانی و با همکاری اتحادیه بین المللی امت واحده  برگزار می شود.

در این برنامه دکتر عبدالامیر نبوی (عضو هیئت علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی وزات علوم) و دکتر احمدی نادری( عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی داداعش نشگاه تهران) به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. این نشست علمی دوشنبه ۱۹ آبان ماه، ساعت ۱۵ در سالن ارشاد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی ( واقع در تقاطع  اتوبان همت و خیابان شریعتی، جنب بیمارستان چشم نگاه) برگزار می شود.

نظر شما