شناسهٔ خبر: 31404 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

علی رفیعی امسال در تالار وحدت تئاتر اجرا می کند؟

مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری رودکی تاکید کرد اگر اتفاقات پیش‌بینی نشده و مشکلات مالی پیش نیاید امسال امکان اجرای تئاتری از علی رفیعی در تالار وحدت فراهم خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ بهرام جمالی درباره وضعیت اجرای اثری نمایشی با کارگردانی علی رفیعی در تالار وحدت گفت: چند نشست با حضور آقای رفیعی برگزار کردیم و این کارگردان و نویسنده طرح‌هایی را برای اجرا پیشنهاد داد و ما هم در حال بررسی هستیم تا بتوانیم شرایط را برای اجرای اثری از علی رفیعی مهیا کنیم.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری رودکی تأکید کرد: نیت ما این است که امسال قطعا تئاتری با کارگردانی آقای رفیعی در تالار وحدت اجرا شود که البته این مستلزم آن است که به مشکلات مالی و اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی برنخوریم.

این مدیر هنری در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از شروع تمرینات نمایش توسط علی رفیعی با این کارگردان با سابقه تئاتر قرارداد منعقد می‌شود یا نه؟ متذکر شد: اینکه کاری بدون انعقاد قرارداد شروع شود، به لحاظ حقوقی دارای اشکال است. در بنیاد رودکی این سیستم که بدون بستن قرارداد کاری انجام شود، وجود ندارد و این چنین اقدامی غیر منطقی است.

جمالی در پایان سخنان خود تصریح کرد: باید دید وضعیت و بررسی‌ها چه نتیجه‌ای خواهد داشت و انشاء‌الله در سال جاری در تالار وحدت شاهد اجرای تئاتری توسط آقای علی رفیعی باشیم.

نظر شما