شناسهٔ خبر: 31888 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کریم مجتهدی دست پر به نمایشگاه کتاب می‌آید

چهره ماندگار فلسفه ایران از عرضه آثار جدید خود با عنوان «فلسفه در دوران تجدید حیات فرهنگی غرب» و «سهرودی،افکار و آثار او: تأملی در منابع فلسفه اشراق» در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ کریم مجتهدی چهره ماندگار فلسفه ایران و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ضمن بیان این مطلب گفت: به ترتیب قدمت چاپ سوم کتاب «فلسفه در آلمان» در غرفه پژوهشگاه عرضه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: کتاب «فلسفه در دوران تجدید حیات فرهنگی غرب» نیز برای افرادی که علاقه‌مند دریافت اطلاعات درباره فلسفه غرب هستند، کتاب ارزشمندی محسوب می‌شود که امسال برای نخستین بار در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

مجتهدی درباره کتاب «سهروردی، افکار و آثار او: تأملی در منابع فلسفه اشراق» آخرین کتاب منتشر شده بنده است که تقریباً اسفند گذشته به بازار نشر آمده اینگونه که به من اطلاع دادند در چاپ نخست ۵۰۰ نسخه منتشر شده که به سرعت هم به فروش رفته است. یکی از کتاب فروشان روبه روی دانشگاه تهران می‌گفت که این اثر نظیر نان بربری مورد استقبال قرار گرفته است!

وی با تأکید بر اینکه مخاطب کتاب سهروردی ذوقی است، توضیح داد: برای چاپ بعدی کتاب تصمیم دارم یک غلط گیری انجام دهم باید فرصت پیدا کرده برخی از لغات را بررسی کنم، حتماً بعد از تابستان دستی در آن خواهم برد.

مجتهدی درباره دیگر آثار خود در نمایشگاه کتاب گفت: از کتاب‌های گذشته بنده که تقریباً هشت عنوان توسط انتشارات امیرکبیر منتشر شده برخی به تجدید چاپ رسیده نظیر کتاب کانت که به چاپ هفتم رسیده است که طی گفت‌وگوی تلفنی با مسئول این انتشارات در نمایشگاه عرضه می‌شود.

نظر شما