شناسهٔ خبر: 32594 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خردادماه؛ «مثل ماه برای آسمان» روی صحنه تالار وحدت

نمایش «مثل ماه برای آسمان» تازه‌ترین نمایش کوروش زارعی برای اجرا در تالار وحدت آماده می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ کوروش زارعی بازیگر و کارگردان تئا‌تر در باره این نمایش گفت: در حال حاضر آخرین مراحل آماده سازی نمایش «مثل ماه برای آسمان» نوشته سید حسین فدایی حسین را پشت سر می‌گذاریم که قرار است خرداد ماه امسال در تالار وحدت روی صحنه برود.

وی درباره موضوع این نمایش به دیالوگی از یکی از شخصیت‌های اصلی نمایش‌اش اشاره کرده و گفت: روزگارمان به گذر تند باد می‌ماند و ما سرگشته و طوفان زده، بازیچه دستان باد، کجاست آنکه نشانی ماه و ستاره را می‌داند؟ ماه درخشان کجاست؟ عمری است به بلندای تاریخ تیره گون بشر، کسی را می‌جویم که آمدنش را تمام ادیان زمین وعده داده‌اند.

زارعی با بیان اینکه کار همراه با موسیقی و حرکات فرم است، گفت: در این پروژه سید عمادالدین توحیدی به عنوان آهنگساز با ما همکاری دارد و بهزاد جاودان فرد نیز طراحی حرکات را برعهده دارد. وحید لاری و شبنم روزبهانه نیز طراحی صحنه و طراحی لباس کار را انجام می‌دهند.

در این نمایش بازیگرانی همچون ایوب آقاخانی، هادی قمیشی، سیروس اسنقی، امیرکربلایی‌زاده، علی فرحناک، کاظم نظری، محمدرضا آزاد، حسن اردستانی، محمد جواد پیروزی و کوروش زارعی ایفای نقش می‌کنند.

کوروش زارعی کارگردانی نمایش‌های «بانوی بی‌نشان»، «پرنیان هفت رنگ»، «فال»، «یکی از آن هزاران»، «مسافران کوفه»، «کانال کمیل»، «آینه توی سقف»، «فیروزه که می‌خواند»، «زنان مهتابی مرد آفتابی» و... را در پرونده کاری خود دارد.

نظر شما