شناسهٔ خبر: 32686 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نخستین نشست «گپ و نقد» برگزار می شود

نخستین جلسه «گپ و نقد با نویسندگان جوان» با نقد و بررسی رمان «سمفونی سه‌شنبه‌ها» فردا 28 اردیبهشت در سرای محله پرستار برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ نخستین نشست «گپ و نقد» سرای محله پرستار که با هدف معرفی نویسندگان جوان و نوقلم برگزار می شود به کتاب «سمفونی سه‌شنبه‌ها» نوشته افسانه احمدی اختصاص دارد.
 
این کتاب به تازگی از سوی انتشارات نگاه به چاپ رسیده است. در این نشست که توسط فرحناز علیزاده برگزار می شود علاوه بر گپ و گفت دوستانه با پدید آورنده، شرکت کنندگان از زاویه نگاه خود ،اولین کار نویسنده را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

در بخشی از این رمان آمده است: «زیپ کاور را باز کرد و گیتار را کشید بیرون. نشست رو به‌رویم. نگاهم به چند اتاقی بود که بالای پله‌های ته هال بود. با نگاهم همراه شد و اتاق‌ها را دید. گقت: «اتاق مادرمه. رفتند منچستر برای کارای دانشگاه برادرم.» ته دلم خالی شد. خودم را کشیدم جلوتر. دیگر چیزی از من روی مبل نبود.همان طور که داشت با گیتار ور می‌رفت و صداهای ناموزون درمی‌آورد گفت: «پالتوتون رو در نمی‌آرید؟»...


نخستین نشست «گپ و نقد» از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت (۱۳۹۴) در سرای محله پرستار به نشانی خیابان پیروزی، خیابان پرستار جنوبی، نبش خیابان کیوان، پارک ترنج برگزار خواهد شد.

کتاب «سمفونی سه‏ شنبه ‏ها» با شمارگان هزار نسخه و بهای چهار هزار تومان از سوی انتشارات نگاه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

نظر شما