شناسهٔ خبر: 34358 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«عشق وحشی» در بازنویسی نهایی است

نویسنده‌ی برگزیده‌ی کتاب سال دفاع مقدس گفت: نگارش رمان «عشق وحشی» که درباره‌ی زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) است، به پایان رسیده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ محمد محمودی نورآبادی نویسنده برگزیده جایزه کتاب سال دفاع مقدس از وضعیت آخرین اثر خود خبر داد و گفت: کتاب «آخرین ایلخانی» ویراستاری نهایی شده ولی هنوز ناشر آن مشخص نیست و به دست ناشر سپرده نشده است.

وی پیرامون اثر دیگرش که نگارش آن به پایان رسیده نیز توضیح داد و افزود: رمان «عشق وحشی» که پیرامون زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) است و نگارش آن را آغاز کرده بود اکنون به پایان رسیده است.

نویسنده کتاب «شام برفی» گفت: این رمان برای گروه سنی بزرگسال نوشته شده است. در این رمان دو زوج امروزی با حال و نگاه امروزی حضور دارند که بنا داریم زندگی حضرت زهرا (س) را در مقابل چشم و دل این دو شخصیت قرار دهیم.

او یادآور شد: «عشق وحشی» در مرحله بازنویسی نهایی است و از فرصت ماه مبارک رمضان برای این کار استفاده می‌کنم.

این نویسنده در توضیح فضای رمان خود گفت: در این کتاب یک زندگی آشفته‌ای را در ابتدای رمان می‌بینیم که در پایان شاهد آن خواهیم بود حضرت زهرا (س) این آشفتگی را التیام بخشیده و نجات می‌دهد و در نهایت زندگی این دو زوج از ظلمت و تاریکی به نور می‌رسد.

بر اساس این گزارش از این نویسنده کتاب «خنده‌زار» که انتشارات سوره مهر آن را چاپ کرده به مرحله نهایی جایزه «قلم زرین» رسیده است.

نظر شما