شناسهٔ خبر: 34375 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ارسال آثار به چهاردهمین مسابقه مطبوعاتی خانه تئاتر تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان،نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر تمدید شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا ، تمدید مهلت چهاردهمین مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان خانه تئاتر بر حسب درخواست فعالان رسانه ای حوزه تئاتر( به ویژه شهرستانی ها) صورت گرفته ، بنابراین این مهلت که در روز ۳۱ خرداد به پایان رسیده بود تا پایان وقت اداری ۱۰ تیر سال جاری تمدید شد.


در فراخوان تمدید مهلت ارسال مواردی چون مورد تاکید قرار گرفته است ، مطالب ارسال شده از سوی فعالان رسانه ای که در خبرگزاری ها مشغول به کار هستند باید حتما به امضا و تایید سردبیر یا دبیرگروه ادب و هنر رسیده و سند آن نیز به مطالب ارسالی ضمیمه شود.، آثار متقاضی شرکت در این مسابقه حتما باید در طول سال ۹۳ منتشر شده و دارای امضا باشند.

در ادامه آمده است: آثاری که فاقد نام و یا دارای نام مستعار باشند، مورد قبول این انجمن نیست. حداکثر ارائه اثر متقاضیان شرکت در مسابقه، در هر بخش ، تنها دو اثر و به انتخاب متقاضی خواهد بود؛ بدیهی است در صورت ارائه مطلب بیش از تعداد درخواستی، این حق برای دبیرخانه انجمن محفوظ است که به دلخواه دست به حذف مطالب ارسالی بزند.

همچنین در باره عکاسان متقاضی شرکت در این مسابقه عنوان شده است: عکاسان آثار خود را به دلخواه (رنگی یا سیاه و سفید) و در قطع ۱۸× ۱۳ (چاپ شده) به دبیرخانه انجمن ارسال کرده و از پشت نویسی و ذکر نام خود در پشت عکس ها جدا خودداری کنند. عکاسان ارجمند توجه داشته باشند که عکس های ارسالی آنها حتما از اجراها و نمایش های روی صحنه رفته در طول سال ۹۳ باشد. 

بدیهی است ارسال آثار از طریق پست الکترونیک یا ارائه CD مورد قبول نیست و تعداد عکس های ارسالی نیز نباید از پنج قطعه تجاوز کند.ضمناً عکس های ترمیم شده و یا فتوشاپی نیز مورد قبول نیست.

در بخش دیگری از این فراخوان می خوانیم ، وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی حوزه تئاتر نیز می توانند آثار نوشتاری خود در حوزه تئاتر را که طی سال ۹۳ به زیور طبع رسیده، در هر یک از بخش های این مسابقه که مایلند، شرکت دهند. ارسال سندی که تاریخ انتشار مطلب وبلاگ نویسان را مشخص کند، الزامی است.

دراین فراخوان با اشاره براینکه اعلام نتایج قطعی این مسابقه، همزمان با مراسم سالانه انجمن خواهد بود. آمده است: عملکرد فعالان رسانه در دو حوزه رسانه های دیداری و شنیداری(رادیو و تلویزیون) براساس بررسی عملکرد کمی و کیفی ایشان در طول سال ۹۳ و به انتخاب هیات مدیره انجمن صورت خواهد پذیرفت.

نظر شما