شناسهٔ خبر: 34471 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی فلسفه برای کودکان

دوره آموزشی تربیت مربی فلسفه برای کودکان با سرفصل هایی همچون مبانی و پشتوانه‌های روان‌شناسی رشد شناختی در این برنامه برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ مرکز آموزش دوره آموزشی تربیت مربی فلسفه برای کودکان (مقدماتی) به همت مرکز پژوهش های کاربردی و تخصصی آزاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی را برگزار می شود.

بنابراین گزارش، هدف از این دوره، تربیت مربیانی است که ضمن آشنایی کافی با اصول و مفاهیم نظری برنامه فلسفه برای کودکان، توانایی مربیگری در کلاس درس را داشته باشند.

این گزارش می افزاید: تاریخچه و مبانی اولیه فلسفه برای کودکان، مبانی و پشتوانه‌های روان‌شناسی رشد شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان، نسبت فلسفه تعلیم و تربیت با فلسفه برای کودکان، مبانی و کارکردهای حلقه،- اصول تسهیلگری و ویژگی‌های تسهیلگر حلقه کندوکاو  تفکر نقادانه از سرفصل های این دوره است.

همچنین، دوره تربیت مربی فلسفه برای کودکان در سه دوره مقدماتی، تکمیلی و عملی برنامه‌ریزی شده است که دوره‌های اول و دوم به صورت نظری عملی و دوره سوم صرفاً به صورت عملی برگزار می شود.

منابع آموزشی این کارگاه ۱۲ درسنامه تألیفی به این منظور در گروه فبک است که پوشش‌دهندهٔ ابعاد مختلف برنامهٔ فلسفه برای کودکان است.

این دوره در ۲۴ ساعت شامل شش جلسه چهار ساعته در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ تیرماه برگزار و به کسانی که در هر سه دوره مقدماتی، تکمیلی و عملی شرکت کنند، گواهی نامه علمی و رسمی شرکت در دوره آموزشی ارائه می شود.

علاقمندان می توانند تا دهم تیرماه با مراجعه به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگ ثبت نام را تکمیل و همراه با مدارک مورد نیاز به مرکز آموزشهای کاربردی و تخصصی آزاد پژوهشگاه تحویل دهند و یا اسکن مدارک مذکور را به نشانی اینترنتی ارسال کنند و برای مشاوره و ثبت نام در این دوره، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ با شماره تلفن  ۸۸۶۲۴۴۸۵ تماس بگیرند.

گفتنی است، این دوره در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی تهران، بزرگراه کردستان، نبش خیابان ۶۴ غربی برگزار می شود.

نظر شما