شناسهٔ خبر: 35462 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بررسی توسعه پایدار و متوازن منطقه ای

توسعه پایدار و متوازن منطقه ای در سلسله نشست های تخصصی به میزبانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بررسی می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ مرکز مطالعات جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور سلسله نشست های خود را با عنوان «توسعه پایدار و متوازن منطقه ای» برگزار می کند.

بر اساس این گزارش این سلسله نشست ها از ساعت ۱۱ تا ۳۰ و ۱۲ دقیقه ۱۴ تا ۱۶ شهریور ماه  در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

این گزارش می افزاید: قدیر نصیری با موضوع «زمینه های اجتماعی رادیکالیسم قومی و مذهبی و تاثیر آن بر فرآیند توسعه پایدار و متوازن منطقه ای» و اصغر افتخاری با عنوان «بایسته های اسلامی- ایرانی توسعه پایدار و متوازن منطقه ای»، در این نشست های سخنرانی می کنند.

بنا به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، همچنین سعید مجردی در این سلسله نشست های در خصوص «فضای مجازی- شبکه های اجتماعی و توسعه پایدار و متوازن منطقه ای» سخنرانی می کند.

گفتنی است، علاقه مندان برای حضور در نشست های «توسعه پایدار و متوازن منطقه ای» می توانند به سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی بزرگراه کردستان، خیابان ایرانشناسی، شماره (۶۴) مراجعه کنند.

نظر شما