شناسهٔ خبر: 35685 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب« تاریخ انگلستان» پس از۳ سال انتظار منتشرمی شود

کتاب « تاریخ انگلستان» دکتر عباسقلی غفاری فرد به زودی توسط انتشارات نگاه به چاپ می رسد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ دکتر عباسقلي غفاري فرد متولد اردبيل، در سال ۱۳۵۱ در رشته ادبی فارغ التصیل شد. در مهر ماه همان سال در رشته تاریخ در دانشگاه تبریز پذیرفته شد. وی در سال ۱۳۵۲ مجددا در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته حقوق دانشگاه ملی (شهیدبهشتی) تهران پذیرفته شد. اما تحصیل در رشته تاریخ را ادامه داد.

 او در سال  ۱۳۵۵دوره لیسانس (کارشناسی) را به اتمام رساند  و به خدمت سربازی رفت. در سال۱۳۵۸ در وزارت آموزش و پرورش استخدام شد و بعدها مدرک دکتری خود را در رشته تاریخ دریافت کرد. او تاكنون بيش از ۲۰ عنوان كتاب تاليف و ترجمه و منتشر كرده است. وی عضو هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی، تاریخ‌نگار و مترجم ایرانی است. او همچنین برخی متون تاریخی را تصحیح کرده‌است.

"تاریخ تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران صفوی " ،" تاریخ اروپا از رنسانس تا پایان جنگ جهانی دوم"، "سه جنگ بزرگ صفویه با اوزبکان"،" تاریخ سخت‌کشی در ایران"، «داریوش بزرگ» و «جهانی سازی و تحولات  اجتماعی» برخی از آثار وی هستند.

دکتر عباسعلی غفاری روز گذشته ، شنبه ۳مرداد  برای آخرین بازبینی کتاب جدید خود «تاریخ انگلستان»به انتشارات نگاه مراجعه کرده است و کتاب به زودی چاپ خواهد شد. این اثر پس از حدود سه سال اکنون آماده انتشار شده است.  

کتاب « تاریخ انگلستان» دکتر عباسعلی غفاری پس از آخرین بازبینی وی به زودی توسط انتشارات نگاه به چاپ می رسد.

نظر شما