شناسهٔ خبر: 35774 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تولید مستندی در نقد وهابیت

مستند جهل مرکب با رویکرد نقد وهابیت و انعکاس سبقه فعالیت معاندانه آنان، با حضور صداپیشه اصلی این اثر رونمایی شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، محمدرضا علیمردانی در آیین رونمایی از تیتراژ مستند جهل مرکب گفت: ابتدا قرار بود تنها نریشن این مستند را اجرا کنم اما وقتی در رابطه با تیتراژ برنامه با من مشورت شد در متن و بطن ساخت تیتراژ نیز قرار گرفتم. 

وی افزود: کارگردان مستند از من خواست تا تیتراژ را چیزی بین گویش و آواز اجرا کنم که به لطف تنظیم خوب داریوش صالح پور و آهنگسازی و ملودی خودم ظاهرا کار خوبی از آب درآمده است.

این صداپیشه اظهار کرد: اثر جهل مرکب بسیار کار شریفی است و با دقت نظر ساخته شده و حتما باید مخاطب آن را با دقت بالا تماشا کند.

علیرضا محمدی کارگردان و تهیه کننده این مستند ۲۶ قسمتی گفت: قسمت اول مستند جهل مرکب تقریبا آماده است و برنامه داریم که هرچه زودتر در یکی از سینماها برای مدیران و مسئولین فرهنگی، خبرنگاران و کارشناسان این حوزه به صورت خصوصی اکران شود تا هم زوایای مستند بهتر دیده شود و هم برای نمایش ۲۵ قسمت آینده برای مردم تصمیم گیری شود.

محمدی در راستای مشکلات ساخت این مستند عنوان کرد: ۴۰درصد از ۲۵ قسمت باقی مانده از مستند آماده شده و مابقی ساخت به موقع این مستند نیازمند تامین بودجه مالی است. اما کار فرهنگی به ویژه نقد وهابیت هیچ گاه مانند برنامه پایتخت و طنزهای هر شب صدا و سیما جذب اسپانسر نخواهد داشت.

وی افزود: به هر حال امیدواریم کار خوب، مسیر خوب هم پیدا کند و جهل مرکب در بهترین ساعت و بهترین شبکه صدا و سیما به نمایش گذاشته خواهد شد.
 

نظر شما