شناسهٔ خبر: 35862 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ولی الله شیراندامی: به صحنه برمی گردم

بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشور که مدتی پیش به دلیل بیماری دیابت و به صلاحدید پزشکان مجبور شد تا انگشت پای چپ خود را قطع کند گفت: از نظر عمومی حالم بهتر است و امیدوارم بتوانم به زودی به صحنه بازگردم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ ولی الله شیراندامی با بیان آنکه بیماری دیابت من مدتی بود که به مرز خطرناک خود رسیده بود و برای جلوگیری از پیشرفت آن و با نظر پزشکان معالجم تصمیم بر آن شد تا انگشت میانه پای چپم قطع شود که این نکته نیز چندی قبل در قالب یک عمل جراحی صورت گرفت.

وی با تاکید بر آنکه از این اتفاق به هیچ وجه ناراحت نیست چرا که فکر می کردم ممکن است پایم از مچ یا زانو قطع شود ادامه داد: خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و در این بین نیز کمک های مسئولان دولتی به خصوص آقایان مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عظیمی مدیرعامل مؤسسه حمایت از هنرمندان پیشکسوت همواره در کنار من بودند و حتی بعد از عمل نیز از من عیادت کردند.

بازیگر سریال مختارنامه همچنین به صحبت های دلگرم کننده علی مرادخانی اشاره کرد و گفت: معاون امور هنری ارشاد در صحبت هایی با من ابراز امیدواری کرد تا هر چه سریعتر به صحنه بازگردم و امیدوارم در این مسیر نیز مسئولان را به عنوان حامی مادی و معنوی در کنار خود ببینم.

شیر اندامی تاکنون در آثار سینمایی مختلف از جمله غریبه و مه، شیر سنگی، گالان، بوی کافور، عطر یاس و خانه ای روی آب و سریال های تلویزیونی مانند دلیران تنگستان، عیاران ، امام علی (ع) و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

نظر شما