شناسهٔ خبر: 37185 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«باورهای کاذب» نقد و بررسی می‌شود

درکارگاه هم اندیشی«باورهای کاذب»، با تدریس حجت الاسلام گریوانی موضوع شبه عرفان های نوظهور، خرده فرهنگ های منحرف و خرافات در فرهنگسرای امام(ره) بررسی می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ درکارگاه هم اندیشی «باورهای کاذب»، با تدریس حجت الاسلام گریوانی در فرهنگسرای امام(ره)؛ «باورهای کاذب» نقد و بررسی می شود. در این برنامه که از ساعت ۱۷/۳۰ تا ۱۹ دوشنبه ۹ شهریور ماه در سالن همایش فرهنگسرای امام(ره) برگزارمی شود؛ وی پیرامون موضوع شناخت انواع فرقه ها و آیین های عرفانی نوظهور دردنیای مدرن بحث و بررسی می کند.

حجت الاسلام گریوانی از فارغ التحصیلان رشته تخصصی کلام اسلامی مدرسه علمیه عالی نواب است که پیشتر با ارائه پایان نامه خود با عنوان « آسیب‌شناسی باور به خدا در معنویت‌های نوظهور هندی»  در جشنواره علامه حلی حائز رتبه برگزیده شده است.

کتاب «طبیب روحانی» (نگرش ها و منش عارفانه علامه جوادی آملی)، «خدایی که در این نزدیکی است» (شیوه های معرفی خدا برای کودکان ونوجوانان)، کتاب «سبک زندگی آپارتمان نشینی» وکتاب در دست چاپ «تبارشناسی و نقدمبانی فکری عرفان های نوظهور»  از آثارحجت الاسلام، دکتر مسلم گریوانی درحوزه تحقیق و پژوهش علوم انسانی و تربیت اسلامی است.

علاقمندان به مطالعه و پژو هش در حوزه علوم دینی و تربیت انسانی جهت بهره مندی از این برنامه می توانند به نشانی:نیاوران، خیابان شهیدباهنر، کوچه امیرسلیمانی، سالن همایش فرهنگسرای امام(ره) مراجعه کنند؛ یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن های ۲۶۱۰۰۸۹۵ و۲۶۱۰۰۷۸۰  تماس گرفته و یا از سایت http://imam.farhangsara.ir  بازدیدکنند.

نظر شما