شناسهٔ خبر: 37982 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ميترا حجار در نقش قُطام به تئاتر بازمی‌گردد

ميترا حجار سال ١٣٨١ با نمايش‌هاي «هملت» و «آنتيگونه» در تئاترشهر روي صحنه رفته بود و حالا پس از ١٣ سال با «ترور» به اين مجموعه بازمي‌گردد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از روزنامه اعتماد؛ ميترا حجار در نمايش «ترور» به كارگرداني حميدرضا نعيمي در نقش «قطام» روي صحنه مي‌رود. «ترور» اثري از گروه تئاتر «شايا» است كه با نويسندگي و كارگرداني حميدرضانعيمي از آبان‌‌ماه امسال در سالن اصلي مجموعه تئاترشهر اجرا مي‌شود. داستان اين نمايشنامه درباره ترورامام علي(ع) به دست ابن ملجم مرادي است كه در ميانه راه بين كشتن و نكشتن دچار ترديد مي‌شود.

ميترا حجار سال ١٣٨١ با نمايش‌هاي «هملت» و «آنتيگونه» در تئاترشهر روي صحنه رفته بود و حالا پس از ١٣ سال با «ترور» به اين مجموعه بازمي‌گردد. او بازيگري را از سال ۱۳۷۶ با حضور در «غريبانه» ساخته احمد اميني آغاز كرد. حجار تجربه حضور در تلويزيون را نيز دارد كه قابل اشاره‌ترين آن بازي در مجموعه «پليس جوان» است. از ديگر كارهاي او حضور در نمايش‌هايي چون «هملت» و «دايي وانيا» است كه دومي در فرانسه روي صحنه رفت.

ميترا حجار در سي وسومين دوره جشنواره فيلم فجر دو فيلم داشت؛ فيلم «اعترافات ذهن خطرناك من» به كارگرداني هومن سيدي و «خداحافظي طولاني» به كارگرداني فرزاد موتمن كه براي فيلم خداحافظي طولاني نامزد سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن شد.

نظر شما