شناسهٔ خبر: 38682 - سرویس کتاب و نشر
نسخه قابل چاپ

هنر رمان نویسی

رمان نویسی مارینا اولیور استاد نویسندگی خلاق، مدرس دانشگاه آکسفورد و نویسنده‌ای معتبر در رمان‌نویسی است. مارینا اولیور در این کتاب رمان‌نویسی را گام به گام به مخاطب آموزش می‌دهد.

هنر رمان نویسی

مارینا اولیور

مترجم: حمید یزدان پناه

ناشر: نشر روزآمد

تعداد صفحات: ۲۵۴ صفحه

قیمت: ۱۸۰۰۰ تومان

 

رشد جوامع علاقهمند به تاریخ و فرهنگ محلی، موزه های زنده‌ی تاریخ و پژوهش درباره‌ی شجره‌نامه‌ها، مثل محبوبیت نمایش‌های تلویزیونی با موضوع رسم و رسوم و عادت‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از مردم به گذشته خود علاقمند هستند. ترکیب گذشته‌ی تاریخی با مهارت‌های داستان‌گویی، تجربه‌ی شگفت‌انگیزی خواهد بود. رمان با این شرط  جذبه‌ی بسیار دارد که به رساله یا کتاب درسی تبدیل نشود. پس چگونه نویسنده‌ها می توانند بدون افراط در واقعیت‌ها، جذابیت‌های رمان را دو‌چندان کنند؟ این پرسشی است که در این کتاب نویسنده سعی دارد به آن پاسخ دهد. «هنر رمان‌نویسی» پنجاه و سومین کتاب از این نویسنده است که مخاطب را با تکنیک‌های رمان‌نویسی آشنا می‌کند: پیرنگ اصلی، پیرانگ‌های فرعی، شخصیت‌سازی، ویژگی‌های گفتگو و بسیاری نکات مهم که نویسنده‌ی رمان باید بداند.

این کتاب شاما دوازده فصل است که برخی از عناوین آن عبارت است از: «شما نویسنده‌اید، حرفه‌ای باشید»، «آمادگی برای نوشتن داستان»، «شخصیت‌ها»، «پیرنگ»، «شرایط قانع‌کننده در رمان» و «گفتگو». 

نظر شما