شناسهٔ خبر: 41333 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور ایران در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران دربیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو شرکت می کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛  به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو از تاریخ ۱۹ تا ۲۷ دی ماه سال جاری برگزار می شود.

 این نمایشگاه که سابقا هر دوسال یکبار برگزار می گردید از سال ۲۰۱۳به صورت سالانه برگزار می گردد. هر ساله در حدود ۱۱۰۰ ناشر در این نمایشگاه شرکت می کنند. امسال در بخش بین الملل این نمایشگاه ۲۶ شرکت کننده از کشورهایی از قبیل ایران، اسپانیا، ترکیه، فرانسه، آلمان، لهستان، پاکستان، نپال، امارات، سنگاپور، آمریکا، عربستان سعودی، چین، اندونزی، مصر، سری لانکا و موریس شرکت خواهند داشت.

مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور چین خواهد بود. دولت چین در سالهای اخیر اهمیت ویژه ای به مقوله مهمان ویژه شدن در نمایشگاه های  بین المللی کتاب داده است.از برنامه های این کشور در این نمایشگاه می توان به معرفی صنعت نشر ، برگزاری سمینارها ونشست های مختلف و برگزاری نمایشگاههای فرهنگی نام برد.

موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران در نظر دارد امسال برای پنجمین بار در این نمایشگاه شرکت نماید.  این موسسه دارای غرفه ای به مساحت ۱۸ متر مربع می باشد و در حدود ۲۴۰ عنوان کتاب در زمینه های مختلف از قبیل ایرانشناسی، هنر، شعر، ادبیات و ... را به نمایش خواهد گذاشت.

معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، دعوت از ناشران شرکت کننده در این نمایشگاه جهت شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، معرفی صنعت نشر کشور، توزیع نامه رهبر انقلاب به جوانا ن غرب، برگزاری جلساتی با موضوع نقش زبان پارسی در پیوند فرهنگ نسل ها در ایران و هند در دپارتمان فارسی دانشگاه دهلی و دانشگاه جواهر لعل نهر از جمله برنامه هایی است که توسط موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه دنبال می شود.

نظر شما