شناسهٔ خبر: 41947 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگاه پژوهشی متد نقد کتاب در حوزه علوم انسانی

کارگاه پژوهشی متد نقد کتاب در حوزه علوم انسانی با بررسی موضوعاتی همچون تحلیل و تعریف مفهوم و مولفه های نقد و تحلیل ساختار نقد علمی برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ گروه روش شناسی علوم انسانی اسلامی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانیِ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دوره آموزشی «کارگاه پژوهشی متد نقد کتاب در حوزه علوم انسانی» را ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۳ برگزار می‌ کند.

بنا بر این گزارش، تحلیل و تعریف مفهوم و مؤلفه های نقد، تحلیل ساختار نقد علمی در حوزه علوم انسانی، تحلیل ابعاد شکلی و محتوایی امتیازات و کاستی های یک اثر علمی، نحوه تنظیم مقاله پژوهشی نقد و تمرین و آزمون های گروهی سرفصل هایی است که در این کارگاه آموزش داده می شوند.

این گزارش می افزاید: سیّد حسین حسینی، عضو هیئت علمی گروه فلسفه دین و رییس گروه روش شناسی علوم انسانی اسلامی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تدریس این دوره آموزشی را بر عهده دارد.

گفتنی است، علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به نشانی الکترونیکی http://www.ihcs.ac.ir مراجعه کنند.

نظر شما