شناسهٔ خبر: 42975 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی از «تاریخ تفکر باستان‌شناختی» در چهاردهمین گردهمایی باستان‌شناسان ایران

سازمان «سمت» در نظر دارد همزمان با افتتاحیه چهاردهمین گردهمایی سالانه باستان‌شناسی ایران از کتاب «تاریخ تفکر باستان‌شناختی» رونمایی کند.

 

رونمایی از «تاریخ تفکر باستان‌شناختی» در چهاردهمین گردهمایی باستان‌شناسان ایران

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ کتاب «تاریخ تفکر باستان‌شناختی» در چهاردهمین گردهمایی باستان‌شناسان رونمایی خواهد شد.
این مراسم با مشارکت گروه تخصصی باستان‌شناسی «سمت» و پژوهشکده باستان‌شناسی سازمان میراث فرهنگی، در گردهمایی سالانه باستان‌شناسان در اسفندماه امسال برگزار می‌شود.
در این همایش که با هدف ارائه آخرین پژوهش‌های باستان‌شناسی صورت می‌گیرد، مقاله‌هایی علمی درباره کاوش‌های میدانی، بررسی و شناسایی محوطه‌های باستانی و تاریخی و بازنگری اطلاعات گذشته عرضه و در حاشیه آن نمایشگاه یافته‌های باستان‌شناختی سال ۹۳ برگزار می‌شود. کارشناسان و پژوهشگران فعال در پژوهش‌های میدانیِ سال گذشته و جمعی از متخصصان غیر ایرانی مراکز پژوهشی کشورهای مختلف نیز در این گردهمایی حضور خواهند داشت.
در حاشیه این مراسم، کتاب‌های سازمان مطالعه و تدوین (سمت) در حوزه باستان‌شناسی در قالب نمایشگاه در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
چهاردهمین گردهمایی سالانه باستان‌شناسی قرار است ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه در تالار همایش موزه ملی ایران به نشانی تهران، خیابان امام خمینی، ابتدای خیابان سی تیر، برگزار شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به بخش فراخوان سایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری (richt.ir) مراجعه کنند.

نظر شما