شناسهٔ خبر: 46055 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

روزگار؛ نقدی از مسائل حوزه فرهنگ و اندیشه

برنامه ترکیبی روزگار، نوعی مجله فرهنگی هنری است که در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار به روی آنتن می‌رود.

به گزارش فرهنگ امروز؛ مهدی سعادت‌پور مدیرتولید این برنامه گفت: مکرمه آقایی مدیرگروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار بوده و شهاب‌الدین عباسی به عنوان سردبیر با گروهی از محققان پرونده‌های فرهنگی و هنری روز، اخبار مرتبط با این برنامه را تهیه می‌کنند.
وی افزود: جعفر فریدزاده تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد و قرار است در این برنامه با نگاهی نقادانه به مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و اندیشه پرداخته شود.
مدیرتولید برنامه روزگار با اعلام اینکه این برنامه از شنبه تا پنجشنبه و ساعت 20:45 به مدت 15 دقیقه پخش می‌شود، بیان کرد: این مجله فرهنگی هنری شامل گزارش‌های فرهنگی و دیداری بوده و گپی با بزرگان ادب، فرهنگ و هنر دارد و اخبار و رویدادهای هنری را با نگاهی انتقادی به تصویر می‌کشد.
سعادت‌پور در پایان از دیگر عوامل اجرایی این پروژه نام برد و افزود: رضا رضوان‌زاده تصویربردار، احسان فاطمی‌زاده دستیار تهیه، مهناز دلاوری همانگ‌کننده، عباس گودرزی برنامه‌ریز، وصال فریدزاده و علی رژدام گرافیست و سازنده میان‌برنامه، وحید میرسعید قاضی تدوین‌گر، امیر راد مجری و سمیه حیدریان گزارش‌گر و سمانه احمدی به عنوان مدیر روابط عمومی در این مجموعه همکاری می‌کنند.

نظر شما