شناسهٔ خبر: 50241 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فهرست دروس رشته کارشناسی جامعه شناسی نهایی شد

رئیس کارگروه علوم اجتماعی شورای تحول، فهرست دروس برنامه کارشناسی جامعه شناسی نهایی شده و به زودی سرفصل های آن تدوین می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر غلامرضا جمشیدی‌ها درباره آخرین بازنگری وضعیت رشته جامعه شناسی در کارگروه علوم اجتماعی شورای تحول گفت: اخیرا در وزارت علوم تحقیقات و فناوری جلسه ای برگزار کردیم که دراین جلسه اصلاحاتی را در برنامه کارشناسی رشته جامعه‌شناسی انجام دادیم. 

وی افزود: اصلاحات انجام شده را برای همه دانشگاه های سراسر کشور ارسال کردیم تا برای اصلاح و ارتقاء این برنامه، برنامه نظرات خود را به کارگروه متبوع ارائه کنند.

 جمشیدی ها ادامه داد: در دو جلسه ای که قبل از ماه مبارک رمضان برگزار شد، فهرست دروس برنامه کارشناسی جامعه شناسی نهایی شد و از این پس باید برای تدوین سرفصل ها خود را آماده کنیم که برخی دانشگاه ها آمادگی خود را برای تدوین سرفصل ها اعلام کرده اند.

به گزارش مهر، پیش از این، بر اساس مصوبه کارگروه علوم اجتماعی شورای تحول، مقرر شده بود در دوره کارشناسی، چهار رشته مردم‌شناسی، جامعه‌شناسی، برنامه‌ریزی، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین مددکاری و خدمات اجتماعی ذیل عنوان «علوم اجتماعی» ارائه شود.

نظر شما