شناسهٔ خبر: 51569 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سردرگمی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه رازی در آغاز سال تحصیلی

جمعی از دانشجویان ورودی جدید دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه به دلیل آماده نبودن ساختمان خوابگاهی این دانشگاه با مشکل اسکان در آغاز سال تحصیلی مواجه شده اند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی جدید دانشگاه رازی کرمانشاه در آغاز سال تحصیلی با مشکل اسکان در خوابگاه مواجه شدند که این امر موجب دغدغه و نگرانی خانواده های این دانشجویان شده است.

به گفته این دانشجویان ساختمان های خوابگاهی این دانشگاه که برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی جدید در نظر گرفته شده بود تاکنون تکمیل نشده و به این دانشجویان اعلام شده است که هفته آینده برای اسکان در خوابگاه مراجعه کنند.

محمد ابراهیم اعلمی آل آقا رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص مشکل دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی جدید این دانشگاه گفت: این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید سه بلوک خوابگاهی به ظرفیت خوابگاهی خود اضافه کرده است.

وی افزود: سه بلوک خوابگاهی جدید این دانشگاه مربوط به دانشجویان پسر تحصیلات تکمیلی است که تا هفته آینده مشکل اسکان در این ساختمان ها برطرف می شود.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه خاطرنشان کرد: این ساختمان ها با مشکل آب گرم مواجه هستند که تا هفته آینده این موضوع برطرف خواهد شد.

اعلمی آل آقا اظهار داشت: مشکل دیتای این ساختمان ها نیز طی دو هفته آینده برطرف خواهد شد.

وی گفت: دانشگاه تمام تلاش خود را انجام داده تا ظرفیت خوابگاهی را افزایش دهد که در این راستا سه بلوک خوابگاهی جدید برای دانشجویان پسر تحصیلات تکمیلی ایجاد کرده است که این ساختمان ها دارای ۵۰۰ ظرفیت پذیرش دانشجو هستند.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه خاطرنشان کرد: با تمام مشکلات بودجه ای موجود در کشور طی ۲۱ ماه خوابگاه های جدید این دانشگاه را راه اندازی کردیم تا بتوانیم دانشجویان بیشتری را در خوابگاه های این دانشگاه پذیرش کنیم.

اعلمی آل آقا اظهار داشت: باتوجه به اینکه ثبت نام از دانشجویان به صورت مرحله ای انجام می شود مشکلات خوابگاهی در دو هفته اول حضور دانشجویان در دانشگاه ایجاد می شود که درحال پیگیری و رفع این مشکلات هستیم.

وی عنوان کرد: این دانشگاه در سال جاری مازاد ظرفیت های تعیین شده وزارت علوم به دانشجویان خوابگاه اعطا کرده است تا دانشجویان برای ادامه تحصیل با مشکل مواجه نشوند.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه خاطرنشان کرد: ظرفیت خوابگاه های پسرانه این دانشگاه حدود هزار و ۴۰۰ نفر است که با اضافه شدن سه بلوک خوابگاهی جدید ۵۰۰ ظرفیت جدید نیز به حوزه خوابگاهی پسران دانشگاه افزوده خواهد شد.

اعلمی آل آقا تاکید کرد: ظرفیت خوابگاه های دخترانه این دانشگاه نیز هزار و ۸۰۰ نفر است.

نظر شما