شناسهٔ خبر: 53015 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کنفرانس بین‌المللی فلسفه، الهیات و عرفان اسلامی برگزار می شود

بیستمین کنفرانس بین‌المللی فلسفه، الهیات و عرفان اسلامی فوریه ۲۰۱۸ در لندن- انگلیس برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ بیستمین کنفرانس بین‌المللی فلسفه، الهیات و عرفان اسلامی روزهای ۱۵- ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ در لندن- انگلیس برگزار می‌شود. این کنفرانس با هدف گردآوری دانشمندان، محققان و پژوهشگران علمی دانشگاهی برای تبادل تجربیات و نتایج تحقیقات خود در زمینه‌های مختلف فلسفه، الهیات و عرفان اسلام‌ برگزار می‌شود. برگزار کنندگان کنفرانس درصدد هستند با ایجاد پلت فرم بین رشته‌ای برتر برای محققان، متخصصان و مربیان، تازه ترین نوآوری‌ها، نگرانی‌ها و نیز چالش‌های عملیاتی و راه‌حل‌های پذیرفته شده در زمینه فلسفه، الهیات و عرفان اسلامی را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

موضوعات محوری کنفرانس شامل: فلسفه اسلامی، فلسفه اولیه فلسفه، کلام، فلاسفه، تفاوت‌های بین کلام و فلاسفه، پایان دوره کلاسیک، منطق، منطق در قانون اسلامی و الهیات، منطق ارسطویی، متافیزیک، استدلال‌های هستی شناختی، تمایز میان ماهیت و وجود، قیامت، روح، حقیقت، آزادی و اعتدال، فلسفه طبیعی، معرفت‌شناسی، فلسفه حقوقی، رمان‌های فلسفی، فلسفه سیاسی، فلسفه تاریخ، فلسفه دین، فلسفه اجتماعی، مدرسه متعالی و فلسفه اسلامی معاصر است.

علاقمندان به این موضوعات می‌توانند با ارسال مقالات خود، در این کنفرانس شرکت نمایند. آخرین مهلت ارسال مقالات ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به آدرس ذیل مراجعه گردد:

۲۰۱۸/۰۲/london/ICIPTM/feeshttps://www.waset.org/conference/

نظر شما