شناسهٔ خبر: 54654 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار کتابی از اریک امانوئل اشمیت پس از ۱۰سال

انتشارات کیان‌افراز با صدعنوان کتاب تازه در حوزه هنر اعم از نمایشنامه و فیلمنامه به نمایشگاه کتاب آمده است، از جمله کتاب «موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن»‌ اثر اریک امانوئل اشمیت که بعد از ده سال مجوز انتشار گرفته است.

انتشار کتابی از اریک امانوئل اشمیت پس از 10سال

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ اعظم کیان‌افراز مدیرمسئول نشر افراز گفت: انتشارات افراز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ اول و ۱۰۰ عنوان کتاب تجدید چاپ شرکت دارد.

 وی افزود: از این ۱۰۰ عنوان در حوزه سینما، دکور سینما، قصه در سینما و تدوین سینما از مجموعه دفترهای کوچک کایه‌دوسینما آورده‌ایم و کتاب «در یک آیینه‌ دیروز و امروز سینمای ایران» نوشته‌ پرویز جاهد.

در حوزه شعر نیز مجموعه کامل اشعار هوشنگ چالنگی تجدید چاپ شده و مجموعه کامل اشعار قاسم آهنین برای اولین بار چاپ شده است. مجموعه اشعار از حاشیه شامل شعرهایی از شاعرانی است که شعرشان کمتر دیده شد یا منتشر نشده است.

این نویسنده در ادامه افزود:‌ اتفاق خوب امسال حضور کتاب‌هایی بود که بعد از حدود ۱۰ سال مجوز چاپ گرفت مانند «موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن»‌ اثر اریک امانوئل اشمیت و «بروکلین» ترجمه شبنم سعادتی. 

او درخصوص داستان‌های ایرانی از کتاب‌های «هفت‌دهلیز» جمشید ملک‌پور و «روزگار شاد محله نفت‌آباد» از قباد آذرآیین گفت.

 کیان‌افراز ادامه داد: برگزاری نمایشگاه در مصلی نسبت به شهر آفتاب برتری دارد و دسترسی مردم به نمایشگاه را راحت‌تر کرده است. نمایشگاه کتاب فرصتی برای مردم است تا به کتاب نزدیک‌تر و درگیر کتاب شده و با ناشران آشنا شوند. 

نظر شما