شناسهٔ خبر: 54771 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۱۸ هزار و ۹۲۷ نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کردند

مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام ۱۸ هزار و ۹۲۷ نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین توکلی افزود: ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت آغاز شده و تا شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷ پایان می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت نام کنند، ادامه داد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷ روز ۱۲ مردادماه امسال برگزار می شود و نتایج نهایی آن نیز هفته پایانی شهریورماه ۹۷ اعلام عمومی می شود.

توکلی با تاکید براینکه پذیرش در تعدادی از رشته های امتحانی کاردانی به کارشناسی بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت، افزود: از تعداد ۶۵ رشته امتحانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ ، پذیرش ۱۶ رشته امتحانی از طریق آزمون و گزینش در ۴۹ کد رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است.

وی با اشاره به اینکه این جزئیات و سایر اطلاعات در مورد مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه و همچنین شرایط و ضوابط اتباع خارجی در دفترچه راهنمای ثبت نام قرار گرفته است، افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه داوطلبان از روز سه‌شنبه ۹ مرداد تا روز پنجشنبه ۱۱ مرداد باید با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند، گفت: تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، ۱۸ هزار و ۹۲۷ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

نظر شما