شناسهٔ خبر: 56819 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور آغاز شد

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (نوبت نوزدهم) آغاز شد و داوطلبان تا یکشنبه ۶ آبان ۹۷ مهلت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۷(نوبت نوزدهم) می توانند از یکشنبه ۲۹ مهر تا یکشنبه ۶ آبان ۹۷ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در این آزمون ثبت نام کنند. 

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح اعلام شده هستند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند.

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحان مربوط شرکت‌ کند.

داوطلبان لازم است که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، به ‌منظور ثبت‌نام‌ شخصاً به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی اینترنتی اقدام کنند.

داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت اعتباری ثبت نام (سریال ۱۲ رقمی) تهیه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام دریافت کنند. داوطلبان باید فایل عکس اسکن شده خود را بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام تهیه کرده و به همراه سایر مدارک به صورت اینترنتی ارسال کنند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌ شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور و پرداخت مبلغ ۷۰۰ هزار ریال (۷۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون اقدام کنند.

پس از پایان مهلت مرحله ویرایش اطلاعات تقاضانامه، اعمال هیچ‌گونه تغییری در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین،‌ داوطلب‌ باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را به کار گیرد.

۴- هر موقع‌ مشخص‌ شود که‌ داوطلب،‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ یا واجد یکی‌ از شرایط و ضوابط مندرج‌ در  دفترچه‌ راهنما  نیست، در هر مرحله‌ای‌ از آزمون‌ (ثبت‌نام‌، شرکت‌ در آزمون‌، پذیرفته‌شدن‌، حین‌ تحصیل‌ در دانشگاه ‌و ...) محروم‌ خواهد شد.

آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (نوبت نوزدهم) در روز جمعه ۲۳ آذرماه ۹۷ برگزار خواهد شد.

داوطلبان لازم است که از روز چهارشنبه ۲۱ آذر تا پنجشنبه ۲۲ آذر ۹۷ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۲۸ تقاضانامه تعیین می شود. 

با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، اکیداً توصیه می‌شود که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند. معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر بیست درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.

کلیه داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته هستند ملزم به درج معدل مقطع کاردانی در بند ۲۵ فرم تقاضانامه ثبت نام هستند.

نظر شما