شناسهٔ خبر: 57083 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تکمیل ظرفیت کنکور ۹۷ برای دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی

مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی  در کنکور سراسری ۹۷ از امروز ۲۱ آبان آغاز شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۷ با نمره کل بالای ۶ هزار و ۵۰۰ (با توجه به کارنامه نتایج اولیه) می توانند از امروز دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷ تا یکشنبه ۲۷ آبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب ۲۵ کد رشته اقدام کنند.

پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت منحصرا برای پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر  شهید رجایی صورت می گیرد. پذیرفته شدگان آزمون سراسری در هر یک از کد رشته های تحصیلی بورسیه، شرایط خاص و دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که متعهد به خدمت به وزارت آموزش و پرورش هستند مجاز به ثبت نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت نیستند.

شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت منوط به پرداخت مبلغ ۵۵ هزار ریال منحصرا به صورت الکترونیکی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب است.

از معرفی شدگان مصاحبه اختصاصی به عمل خواهد آمد و سایر شرایط اعلام شده در دفترچه انتخاب رشته برای پردیس های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تغییر نخواهد کرد.

نظر شما